LIFEBLOOM NETWORK SRL , cu sediul social la Brasov Strada Stefan Cel Mare Si Sfant nr. 20, (denumit în continuare „Furnizorul de servicii”), a dezvoltat software HR pentru gestionarea și automatizarea proceselor de Resurse Umane din companii.
Aceștia sunt Termenii de Acces și Utilizare ai platformei dezvoltate de SUPRADESK, care este accesată prin intermediul domeniului https://supradesk.ro/ (denumit în continuare „ Platforma ”). Accesul la Platformă acordă statutul de Client unei persoane care a acceptat toți termenii de utilizare ai Platformei specificati în acest document (denumit în continuare „Acordul ” ), Politica de confidențialitate SUPRADESK https://supradesk.ro /privacy-policy și toate celelalte Politici publicate pe site-ul Furnizorului de servicii: https://supradesk.ro/ și este proprietarul contului (denumit în continuare „ Client ”).
Acest Acord stabilește procedura și determină condițiile pentru ca Clientul să obțină permisiunea de a accesa și utiliza Platforma, iar Clientul, sub rezerva acceptării absolute și depline a tuturor termenilor acestui Acord și a anexelor sale, acceptă acest Acord în ordinea specificată. în acest Acord, care indică consimțământul deplin al Clientului de a fi legat de termenii acestui Acord.
Anexele la acest Acord pot include condiții pentru furnizarea accesului și utilizarea (limitarea utilizării) Platformei și modulelor sale individuale, cum ar fi diverse Politici, Acorduri, alți termeni de utilizare ai Platformei etc. Astfel de termeni și condiții suplimentare sunt menționate. în diverse Acorduri, Politici, Reguli etc., care sunt disponibile prin intermediul site-ului web al Platformei https://supradesk.ro/ și sunt considerate parte integrantă a acestui Acord. În cazul în care Clientul nu este de acord cu niciunul dintre termenii acestui Acord și/sau orice Politici, Acorduri, Reguli etc., el/ea nu va accepta acest Acord și nu va folosi Platforma.
Acceptând toți următorii termeni și condiții și oferind consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu Politica de confidențialitate ( https://supradesk.ro/privacy-policy ), precum și acceptând toți ceilalți termeni de acces și utilizare a Platforma utilizând funcționalitatea site-ului web atunci când solicitați și plătiți pentru servicii în conformitate cu clauza 2.1. din prezentul Acord, Clientul devine o persoană care a acceptat termenii acestui Acord.
Clienții pot folosi Platforma numai în conformitate cu termenii și condițiile prezentului Acord, cu excepția cazului în care SUPRADESK încheie un acord separat cu Clientul care declară în mod explicit că acesta reglementează utilizarea Platformei.
Prin înregistrarea pentru a utiliza Platforma, Clientul și persoanele cărora Clientul le va acorda acces la contul său (Angajații/Recrutarii/Administratorul Clientului - denumiti în continuare „ Utilizatori ”) sunt de acord să respecte termenii acestui Acord. Clientul se obligă să-și informeze în mod independent Utilizatorii cu privire la Termenii de acces și utilizare a Platformei și este responsabil pentru acțiunile Utilizatorilor săi.
Definitia termenilor
În acest acord, următorii termeni sunt utilizați în următoarele semnificații:
Acord - înseamnă acest document, publicat pe site-ul Furnizorului de servicii https://supradesk.ro/terms-and-conditions , care conține termenii și condițiile de acces și utilizare a Platformei.
Anexa la Acord este parte integrantă a Acordului, reglementând anumite aspecte, conținând informații importante care completează Acordul.
Politici Companiei - Politici, Reguli, alte documente care conțin termenii și condițiile de acordare a accesului și utilizării (restricția de utilizare) a Platformei și modulelor acesteia, care sunt accesate prin intermediul site-ului Platformei https://supradesk.ro/ și care sunt obligatorii pentru acceptarea de către Client, Utilizatori, toate persoanele fără excepție care au acces la Platformă și care sunt considerate parte integrantă a prezentului Acord.
Furnizorul de servicii este LIFEBLOOM NETWORK SRL , o entitate juridică care are toate drepturile necesare pentru a încheia prezentul Acord și pentru a furniza Servicii pentru utilizarea Platformei de către Client în condițiile prezentului Acord.
Părțile contractului - ambele părți înseamnă Furnizorul de servicii și Clientul.
Clientul este o persoană fizică, un antreprenor individual sau o entitate juridică care a acceptat termenii acestui Acord și a plătit pentru utilizarea Platformei și este proprietarul contului.
Utilizator – Salariat/Recrutator/Administrator al Clientului – persoană fizică sau juridică sau societate afiliată a Clientului, care este implicată în activitatea economică a Clientului în baza unui contract de muncă sau a altor contracte de drept civil, sau orice alt temei juridic, și care este conectat la Platformă de către Client. Clientul este direct responsabil pentru acțiunile unui astfel de Angajat/Recrutator/Administrator, precum și pentru protecția numelui, parolelor și altor coduri legate de accesul și utilizarea Platformei sale.
Afiliat (companie) Clientului - în relație cu Clientul, înseamnă orice filială sau holding a Clientului, sucursală sau reprezentanță, orice filială a holdingului Clientului, sucursala sau reprezentanța acestuia și orice companie, trust sau altă entitate juridică aflată sub același control, direct sau indirect, al Clientului.
Părțile Contractului - înseamnă Furnizorul de Servicii și Clientul.
Administratorul - persoană fizică desemnată de Client ca principal contact administrativ pentru luarea deciziilor legate de gestionarea utilizării Platformei, deconectarea de la Platformă, rezolvarea altor probleme tehnice, care are autoritatea de la Client de a administra accesul la Platformă , precum și de a numi angajați/recrutori suplimentari .
Terții sunt persoane fizice-antreprenori sau persoane juridice pe care Furnizorul de Servicii are dreptul să le angajeze în calitate de contractori, în vederea susținerii platformei SUPRADESK, pe baza încheierii unui Contract de Prestare Servicii separat cu aceștia.
Platforma - Software, o platformă HRM multifuncțională, care include un sistem ATS pentru recrutare și alte servicii conexe furnizate de SUPRADESK și care ajută la automatizarea proceselor de lucru de rutină de management al personalului. Platforma cuprinde mai multe module care pot funcționa autonom sau împreună unul cu celălalt.
Platforma constă din diverse module (PeopleHR, PeoplePerform, PeoplePulse, PeopleDesk, PeopleTime, PeopleRecruit) care pot funcționa atât independent, cât și în combinație cu alte module. Platforma este protejată de drepturile de autor și drepturile de proprietate intelectuală, care sunt reglementate și susținute de legislația relevantă privind proprietatea intelectuală și protecția drepturilor de autor.
Acceptare - acceptarea integrală, voluntară și necondiționată de către Client a termenilor Acordului și a anexelor acestuia, care se realizează ca urmare a finalizării activării Profilului Clientului, care are loc în timpul înregistrării pe pagina web https: / /supradesk.ro , respectiv la termenii acestui Acord.
Semnătura Clientului - înseamnă un set de simboluri care servesc pentru a indica acceptarea Acordului în conformitate cu termenii acestui Acord și constă din patru seturi de date de autentificare: numele de familie și prenumele Clientului sau numele complet al companiei introduse în timpul înregistrării, și e-mailul specificat, care este introdus în timpul înregistrării pe Platformă.
Date de cont – informații stocate de Furnizorul de Servicii care permit identificarea Clientului/Utilizatorului și sunt necesare pentru gestionarea și utilizarea Platformei;
Conținut - orice informații și materiale pe care Utilizatorul le încarcă sau le publică pe Platformă;
Date personale - informații sau un set de informații despre o persoană fizică care este identificată sau poate fi identificată în mod specific, direct sau indirect („Subiectul datelor”);
Date - Date personale ale Clientului/Utilizatorului, orice date pe care Clientul/Utilizatorul le încarcă independent în sistemul (Platforma) Furnizorului de Servicii în timpul utilizării Platformei.
Informații confidențiale - Informații confidențiale, toate informațiile confidențiale pe care o parte, direct sau indirect, le dezvăluie sau le pune la dispoziție celeilalte părți, în scopul utilizării și adaptării platformei de produs SUPRADESK a Furnizorului de servicii, inclusiv orice informație care este descrisă în mod specific ca fiind confidențiale de partea care dezvăluie și toate informațiile de orice fel referitoare la afacere, interese, planuri, intenții, clientelă, ținte, informații financiare, informații tehnice, date, analize, afaceri administrative, afaceri personale, operațiuni, procese, politici, know-how, personal, informații despre produse sau servicii, furnizori, distribuitori, agenți, secrete comerciale, modele, proprietate intelectuală (cum ar fi drepturile de autor și brevete ale mărcilor comerciale) și toate și orice alte informații considerate în mod rezonabil confidențiale ale părții care dezvăluie.
Import de date - introducerea datelor furnizate de Utilizator în platforma SUPRADESK;
Prelucrarea datelor - înseamnă orice operațiune sau serie de operațiuni cu Date cu caracter personal sau seturi de date cu caracter personal cu sau fără utilizarea mijloacelor automate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, preluarea, examinarea, utilizarea, dezvăluirea prin transfer, distribuire sau pune la dispoziție în alt mod, aranja sau combina, restricționează, șterge sau distruge;
Media de stocare în cloud - stocare cloud protejată pentru stocarea datelor, unde Datele sunt stocate pe numeroase servere distribuite în rețea de pe teritoriul țărilor Uniunii Europene;
Suport tehnic - suport tehnic al Platformei furnizat de Furnizorul de Servicii Clientului pe probleme legate de instalare, configurare a Platformei, import de fișiere etc., inclusiv instrucțiuni relevante, inclusiv posibilitatea de consultare în chat-ul profilului Clientului ( PeopleChat) cu Managerul de asistență în termen de 1 (o) lună calendaristică din momentul conectării la Platformă. Pe lângă faptul că oferă Clientului posibilitatea de a contacta serviciul de asistență tehnică al Furnizorului de servicii pe întreaga perioadă de utilizare a Platformei, în conformitate cu termenii Acordului privind nivelul de servicii publicat pe site-ul Furnizorului de servicii la https://SUPRADESK. io/acord-nivel-de-serviciu .
Consimțământul Subiectului Datelor pentru transferul Datelor este consimțământul liber, specific, informat, fără ambiguitate și clar definit al proprietarului Datelor sau al utilizatorului legal și autorizat al acestor Date pentru transferul acestora, exprimat, inclusiv prin acceptarea acești termeni și plasarea unei comenzi pentru utilizarea virtuală a Platformei SUPRADESK
Legislația privind protecția datelor înseamnă toată legislația aplicabilă în vigoare în Regatul Unit aplicabilă protecției datelor și confidențialității, inclusiv, dar fără a se limita la, GDPR din Regatul Unit, Legea privind protecția datelor din 2018 (și reglementările adoptate în temeiul acestuia) și Regulamentul privind confidențialitatea și comunicațiile electronice din 2003. cum a fost modificată;
„ GDPR ” înseamnă Regulamentul general al UE privind protecția datelor 2016/679, GDPR din Regatul Unit;
Sistemul de management al securității informațiilor ISO/IEC 27001 - Sistemul de management al securității informațiilor, care face parte din sistemul de management general, care se bazează pe o abordare care ține cont de riscurile de securitate a informațiilor (confidențialitate, integritatea informațiilor etc.), este destinat dezvoltarea, implementarea, operarea, monitorizarea, revizuirea, menținerea și îmbunătățirea securității informațiilor și care este implementată și întreținută de Furnizorul de servicii.
Certificarea internațională ISO/IEC 27001 este un audit independent efectuat de un organism de certificare internațional competent, care, sub rezerva confirmării de către organizație a cerințelor ISO/IEC 27001, emite un certificat ISO/IEC 27001. Certificarea este susținută de audituri anuale regulate.
1. Domeniul de aplicare al acordului
1.1. Furnizorul de servicii se obligă să furnizeze Clientului un set de servicii pentru furnizarea platformei SUPRADESK spre utilizare, care constă din diverse Module, a căror funcționalitate este indicată pe site-ul: https://supradesk.ro în secțiunea „Produse” (în continuare - „Platforma”), iar Clientul se obligă să plătească taxa corespunzătoare pentru aceasta și să respecte termenii de utilizare ai platformei.
2. Plata
2.1. Taxa de Serviciu este indicată pe site-ul https://supradesk.ro , fără TVA și este plătită de Client ca plată anticipată pentru perioada de utilizare selectată a Platformei (modulele/modulul acesteia).
2.2. Termenii și condițiile pot prevedea o perioadă de probă gratuită de utilizare a Platformei (modulele sale) pentru o perioadă de până la 2 (două) săptămâni.
2.3. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica prețurile pentru utilizarea modulelor/modulului Platformei în mod unilateral. Astfel de modificări vor fi comunicate în prealabil prin postarea detaliilor relevante în secțiunea „Prețuri” de pe site la https://supradesk.ro/pricing .
2.4. Prețul Acordului este stabilit în funcție de numărul de Utilizatori conectați la Platformă și se va modifica în funcție de creșterea numărului de astfel de Utilizatori conform prețurilor indicate pe site-ul https://supradesk.ro/pricing .
2.5. Plata serviciilor se poate face de către Client prin modulul de plată sau prin plata în contul curent al Furnizorului de Servicii.
Furnizorul de servicii nu colectează și, în consecință, nu stochează datele bancare ale Clientului.
2.6. Taxele obligatorii, taxele, taxele etc. plățile care decurg din implementarea prezentului acord pe teritoriul Marii Britanii sunt suportate de Furnizorul de Servicii, în alte țări - de către Client.
Toate comisioanele bancare pentru transferul de bani către banca Furnizorului de Servicii se fac pe cheltuiala Furnizorului de Servicii, iar în banca Clientului și în băncile corespondente - pe cheltuiala Clientului.
2.7. La cererea Clientului și de comun acord, Furnizorul de Servicii poate furniza servicii suplimentare, precum (modificarea caracteristicilor funcționale ale Platformei, schimbarea interfeței etc.), dar în orice caz astfel de modificări nu pot afecta calitatea Servicii. Prețul și domeniul de aplicare al acestor servicii și alți termeni și condiții de furnizare a acestora vor fi convenite separat de părți, în scris, prin încheierea unui acord separat.
3. Procedura de furnizare a serviciilor și acces la platformă
3.1. Numai Clienții înregistrați au dreptul de a utiliza Platforma. Pentru a accesa Platforma, persoanele trebuie să accepte acest Acord, așa cum se specifică în termenii acestui Acord, în special în secțiunea „Definiția Termenilor” să accepte Politica de Confidențialitate, să furnizeze numele lor complet, adresa de e-mail validă și alte informații solicitate de Serviciu. Furnizor.
3.2. Pentru înregistrare, Clientul se obligă să furnizeze informații adevărate și complete despre sine și Utilizatorii săi cu privire la problemele enumerate în formularul de înregistrare și să păstreze aceste informații la zi. La înregistrare, Clientul indică numele companiei sale în latină, care va fi folosit ulterior pentru a accesa Platforma (Exemplu: numele în latină „Nume”, în consecință, linkul name.supradesk.ro este furnizat Clientului pentru a accesa Platforma).
3.3. La înregistrare, Clientul își specifică adresa de e-mail, care este ulterior utilizată ca logare pentru a accesa Platforma. De asemenea, Clientul alege independent un login personal (un nume simbolic unic de cont) și o parolă pentru accesarea contului. Furnizorul de servicii are dreptul de a interzice utilizarea anumitor date de conectare, precum și de a stabili cerințe pentru autentificare și parolă (număr de caractere, caractere permise etc.).
3.4. Clientul/Utilizatorul este singurul responsabil pentru securitatea (rezistența la ghicire) parolei alese de acesta și, de asemenea, asigură în mod independent confidențialitatea parolei sale.
3.5. Fiecare Client are un identificator unic pentru accesul la Platformă. Clientul se va asigura că fiecare Nume de Utilizator este folosit numai de Client (în afacerea Clientului) și nu este folosit de alte persoane.
3.6. Administratorul va avea autoritatea de a administra și utiliza Platforma în numele Clientului și va avea, de asemenea, dreptul de a acorda acces Angajaților/Recrutorilor în limita numărului de persoane în conformitate cu modulul și tariful selectat. Clientul/Administratorul are dreptul de a dezactiva Utilizatorul dacă Clientul/Administratorul dorește să rezilieze accesul la Platforma acestui Utilizator.
3.7. Furnizorul de servicii oferă acces la Platformă numai utilizând interfața web și/sau aplicația mobilă, în conformitate cu prevederile prezentului Acord.
3.8. Furnizorul de Servicii utilizează o metodă sigură de autentificare și acces la Platformă, în special prin: a) gestionarea parolelor utilizatorilor și protejarea parolelor utilizând programe adecvate de gestionare a parolelor; b) transmiterea parolelor în formă criptată.
3.9. Clientul va fi responsabil pentru protecția parolelor, numelor de utilizator, altor identificatori de acces la Platformă, acțiunilor Administratorilor/Utilizatorilor atunci când utilizează Platforma, inclusiv responsabilitatea pentru siguranța informațiilor confidențiale și a datelor cu caracter personal (cu excepția responsabilității pentru securitatea stocarea acestora) introduse de Client/Utilizatori pe Platformă.
3.10. Clientul se obligă să respecte politica și procedurile de prevenire a utilizării neautorizate a numelor de utilizator și parolelor și informează imediat Furnizorul de servicii despre pierderea suspectată a parolelor sau utilizarea neautorizată a acestora de către persoane neautorizate de către Client.
3.11. În termen de o zi lucrătoare de la data primirii plății specificate în clauza 2.1. din prezentul Acord către contul bancar al Furnizorului de servicii, Furnizorul de servicii va oferi Clientului acces la Platformă.
Furnizorul de servicii este obligat să ofere Clientului Platformei funcționalitatea descrisă pe site-ul https://supradesk.ro/ .
3.12. Furnizorul de servicii are dreptul de a opri temporar accesul Clientului la platformă sau la elementele sale individuale în scopul efectuării lucrărilor tehnice cu notificarea prealabilă a Clientului cu privire la astfel de lucrări, într-un timp rezonabil, cu cel puțin 24 de ore înainte de începerea acestora în în cazul lucrărilor planificate, sau fără notificare prealabilă în cazul efectuării unor lucrări de urgență.
Toate lucrările tehnice programate vor fi efectuate de către Furnizorul de servicii în perioada cu cea mai mică încărcare a Platformei.
3.13. Platforma SUPRADESK este în continuă evoluție, astfel încât Furnizorul de Servicii are dreptul de a face modificări ale funcționalității Platformei din proprie inițiativă, fără a-și modifica scopul principal și funcționalitatea modulelor sale care erau disponibile în momentul furnizării accesului la acestea.
3.14. Furnizorul de Servicii va avea dreptul de a modifica unilateral interfața Platformei (modulele acesteia), de a extinde și de a actualiza configurația și funcționalitatea Platformei, fără a deteriora calitatea și a reduce sfera serviciilor deja furnizate.
4. Drepturile și obligațiile furnizorului de servicii
4.1. Furnizorul de Servicii este obligat să mențină funcționarea normală a Platformei pe toată durata în care este furnizată Utilizatorului, cu excepția cazului de forță majoră aflată în afara controlului Furnizorului de Servicii.
4.2. Furnizorul de servicii este obligat să notifice imediat Clientul cu privire la accesul neautorizat la datele Clientului pe platforma SUPRADESK sau încercările de accesare. În cazul unei încălcări a procedurii de securitate și autentificare, acces la Platformă, Furnizorul de servicii cooperează cu Clientul pentru a stabili cauza încălcării și a identifica conținutul modificat și, de asemenea, oferă asistență Clientului în anchetă. și prevenirea încălcărilor repetate.
4.3. Furnizorul de servicii va avea dreptul de a rezilia accesul Clientului la Platformă în cazul neefectuării plății obligatorii sau în cazul încălcării grave a condițiilor de utilizare a Platformei de către Client, de exemplu (interferență cu software-ul Platformei). cod, încercări de copiere sau modificare, încălcarea altor drepturi de autor ale Furnizorului de servicii, nerespectarea de către Client și/sau Utilizatori a Politicilor și Regulilor obligatorii ale Furnizorului de servicii etc.) În acest caz, datele contului Clientului vor fi stocate timp de 90 de zile calendaristice sau pot fi șterse conform clauzei 10.5. a Acordului.
Dacă după expirarea acestei perioade Clientul nu reușește să efectueze plata obligatorie sau nu încetează să încalce termenii de utilizare ai Platformei, Furnizorul de Servicii va avea dreptul de a șterge datele contului Clientului.
4.4. Furnizorul de servicii nu primește niciun drept asupra informațiilor din contul Clientului și nu utilizează informațiile personale conținute în contul Clientului într-un alt scop decât cel specificat în prezentul Acord și cu excepția utilizării acestor date pe baza datelor separate ale Clientului. consimţământ.
4.5. Furnizorul de servicii are dreptul de a implica Terți (Contractanți) în sprijinul platformei SUPRADESK și este responsabil față de Client pentru acțiunile acestor Terți, precum și pentru propriile sale părți. În cazul implicării unor Terți, Furnizorul de Servicii se obligă să încheie cu aceștia un Acord de nedivulgare și un Acord de prelucrare a datelor înainte de a le implica în suportul Platformei.
4.6. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul în orice moment de a solicita Clientului să confirme Datele specificate în timpul înregistrării și să solicite documente relevante în acest sens, nefurnizarea care, la discreția Furnizorului de servicii, poate fi echivalată cu furnizarea de informații false. și cauzează consecințe, prevăzute în Clauza 5.2 din prezentul Acord.
5. Drepturile și obligațiile clientului
5.1. Clientul va avea dreptul la nivelul adecvat al serviciilor furnizate și să primească suport tehnic suficient și în timp util pentru funcționarea Platformei.
5.2. La încheierea acestui Acord, Clientul va furniza Furnizorului de servicii informații adevărate despre ei înșiși, activitățile lor de afaceri și, dacă este rezonabil, informații despre Utilizatori (ale căror date sunt introduse de Client în Platformă). În cazul furnizării de informații false care pot duce la încălcarea condițiilor prezentului Acord și/sau la deteriorarea Furnizorului de servicii, acesta din urmă își rezervă dreptul de a rezilia accesul Clientului/Utilizatorilor la Platformă în orice moment, cu o notificare scrisă în timp util către clientul.
5.3. Clientul este obligat să nu folosească Platforma în alt scop decât realizarea activităților sale de afaceri legitime.
5.4. Clientul va fi responsabil pentru siguranța propriilor parole, autentificări, altor identificatori de acces la Platformă, precum și a parolelor, autentificărilor, altor identificatori de acces la Platforma Utilizatorilor, inclusiv responsabilitatea pentru siguranța informațiilor confidențiale și a datelor cu caracter personal. (excluzând responsabilitatea pentru securitatea stocării acestora) introduse de Client/Utilizatori pe Platformă.
5.5. Clientul este obligat să nu folosească codul programului sau orice parte a acestuia în alt mod decât cel prevăzut în prezentul Acord, să nu dezvăluie sau să folosească algoritmi sau orice alte obiecte de proprietate intelectuală care fac parte din Platformă, să nu modifice interfața Platformei, să nu modifice Platforma, să nu publice sau să copieze codul sau o parte a acestuia, obiectele de proprietate intelectuală care fac parte din Platformă.
5.6. Înainte de a începe să utilizeze Platforma, Clientul va fi obligat să citească acest Acord, să citească și să accepte termenii și condițiile tuturor Politicilor (regulilor) Furnizorului de Servicii publicate pe site-ul companiei (https://supradesk.ro/) , și pentru a se asigura că toate persoanele care vor (au acces la) utiliza Platforma sunt familiarizate cu acestea.
5.7. Acest Acord nu acordă Clientului niciun drept de a utiliza mărci comerciale, logo-uri, nume de domeniu și alte obiecte cu drepturi exclusive utilizate de Furnizorul de Servicii în timpul furnizării serviciilor de utilizare a Platformei. Clientul se obliga sa foloseasca Platforma in asa fel incat sa nu difuzeze informatii care sunt false si care pot cauza o impresie falsa asupra Furnizorului de Servicii sau a serviciilor si produselor furnizate de acesta.
5.8. Clientul are dreptul de a rezilia anticipat prezentul Acord și de a rambursa fondurile plătite în termen de 1 (o) lună calendaristică în cazul imposibilității de a primi serviciul (imposibilitatea de a accesa Platforma) din vina Furnizorului de servicii pentru mai mult de 24 de ani. (douăzeci și patru) de ore consecutive (cu excepția cazului de forță majoră), precum și la cerere pentru eliminarea neajunsurilor în procesul de prestare gratuită a serviciului în cazul nerespectării serviciului prestat și a descrierii acestuia.
6. Despăgubirea și limitarea răspunderii
6.1. Furnizorul de servicii nu este responsabil față de Client pentru orice daune, orice pierdere de venit, profit, informații sau economii legate de utilizarea sau incapacitatea de a utiliza Platforma, inclusiv în cazul notificării prealabile de către Client cu privire la posibilitatea unor astfel de daune. , sau orice revendicare a unei terțe părți.
6.2. Părțile vor fi răspunzătoare pentru încălcarea confidențialității în conformitate cu termenii prezentului acord.
Furnizorul de servicii va fi răspunzător față de Client pentru respectarea condițiilor de securitate a prelucrării datelor, în special pentru stocarea în siguranță a datelor Clientului și ale Utilizatorilor săi stocate în sistemul Furnizorului de servicii (sub rezerva limitării răspunderii specificate în clauza 9.4). prezentului) pe durata acestui Acord și pentru furnizarea accesului la Platformă (modulele acesteia) Clientului.
6.3. Furnizorul de servicii este eliberat de responsabilitate pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a prezentului Contract, dacă aceasta a avut loc ca urmare a unor circumstanțe de forță majoră și/sau acțiuni (inacțiune) ale Clientului și dacă astfel de circumstanțe sunt în afara controlului și/sau fără vina Furnizorului de servicii.
6.4. Acest acord este guvernat de legile din Anglia și Țara Galilor. Încălcarea termenilor acestui acord va duce la răspunderea prevăzută de legislația Angliei și Țării Galilor.
7. Suport tehnic
7.1. Furnizorul de servicii oferă Suport Tehnic Clientului, iar acest Suport Tehnic este inclus în Taxa de Serviciu în chestiuni legate de instalarea, configurarea Platformei, importul de fișiere etc., oferă Clientului instrucțiuni adecvate, inclusiv posibilitatea de consultare. în chat-ul profilului Clientului cu managerii (PeopleChat) în termen de 1 (o) lună calendaristică pentru configurarea efectivă a Platformei și, de asemenea, oferă Clientului posibilitatea de a contacta serviciul de Suport Tehnic al Furnizorului pe toată perioada de utilizare a Platformei. în conformitate cu termenii și condițiile specificate în Acordul privind nivelul de servicii postat pe site-ul web al Furnizorului de servicii: https://supradesk.ro/service-level-agreement .
7.2. Pentru a oferi Suport Tehnic, Furnizorul de Servicii are dreptul de a solicita de la Client furnizarea de informatii legate de datele contului, caracteristicile tehnice ale echipamentului.
7.3. Alți termeni și condiții de asistență tehnică, în special în ceea ce privește nivelul de serviciu, sunt definiți în Acordul privind nivelul de servicii, care este disponibil pe site-ul web al Furnizorului de servicii https://supradesk.ro/service-level-agreement .
8. Confidențialitate
8.1. Fiecare parte garantează și se angajează celeilalte părți că va păstra informațiile confidențiale secrete și confidențiale și nu va folosi, exploata sau dezvălui, direct sau indirect, informațiile confidențiale către terți, cu excepția cazurilor în care acest acord este permis în mod expres și Părțile vor lua toate măsurile posibile pentru a se asigura că aceste informații nu sunt dezvăluite unor terți.
8.2. Nu se aplică nicio restricție în legătură cu informațiile confidențiale:
(a) care era deja cunoscută de partea destinatară înainte de comunicarea acesteia de către partea care dezvăluie;
(b) este sau devine în domeniul public, cu excepția încălcării prezentului acord de către partea destinatară; sau
(c) în măsura în care dezvăluirea este cerută de legea aplicabilă, de un ordin al oricărei instanțe cu jurisdicție competentă sau al oricărui organism de reglementare, judiciar, guvernamental sau similar cu jurisdicție competentă, cu condiția ca partea destinatară, în măsura permisă de legea aplicabilă, să informeze partea care dezvăluie cât mai mult posibil cu privire la această dezvăluire.
8.3. În cazul dezvăluirii neautorizate de către oricare dintre părți a informațiilor confidențiale ale celeilalte părți, partea care dezvăluie informațiile va informa imediat cealaltă parte cu privire la dezvăluirea respectivă a informațiilor confidențiale în formă scrisă și asistă cealaltă parte în limitarea încălcării care rezultă din drepturile sale. Partea care dezvăluie informațiile va coopera cu cealaltă parte în cazul oricăror pretenții împotriva terților pentru utilizarea neautorizată a informațiilor respective.
Ambele Părți vor recunoaște că dezvăluirea, utilizarea sau eliminarea neautorizată, reală sau amenințată, a oricărei Informații Confidențiale ar cauza prejudicii ireparabile, pierderea afacerii și prejudicii semnificative părții care dezvăluie.
Prin urmare, ambele părți vor conveni că partea care dezvăluie va avea dreptul, în ciuda faptului că acea parte a solicitat orice alte cerințe, să se adreseze instanței pentru obținerea unei hotărâri sau a unei ordonanțe privind încetarea oricărei încălcări, amenințări de încălcare sau tentativă de încălcare. din prezentul Acord, în plus față de orice alte remedii prevăzute de legislația aplicabilă.
9. Informații și securitate și protecția datelor
9.1. Furnizorul de servicii confirmă că a instituit și menține măsuri de securitate tehnice și organizatorice adecvate pentru a proteja Datele cu caracter personal aflate în posesia sau în custodia sa împotriva utilizării sau dezvăluirii ilegale și neautorizate și pentru a asigura prelucrarea în siguranță a acestor date în conformitate cu legile aplicabile privind confidențialitatea. Furnizorul de servicii are un certificat internațional ISO/IEC 27001, care este o garanție că Furnizorul de servicii respectă standardele Sistemului de management al securității informațiilor (ISMS).
9.2. De asemenea, Furnizorul de servicii respectă Legislația privind protecția datelor, așa cum este indicat în secțiunea de terminologie sub termenul „Legislația privind protecția datelor”.
9.3. În sensul prezentului Acord, Clientul va fi considerat Controlor de Date, iar Furnizorul de Servicii va fi considerat Procesor de Date. Ținând cont de relația dintre Părți, Clientul acceptă toți termenii și condițiile Acordului de prelucrare a datelor cu caracter personal postat pe site-ul Furnizorului de servicii https://supradesk.ro/data-processing-agreement .
9.4. Deoarece Clientul încarcă singur Date personale în sistemele Furnizorului de servicii atunci când utilizează Platforma, părțile au convenit, în special, asupra anumitor limitări ale răspunderii Furnizorului de servicii în calitate de Procesor de date, și anume:
(i) Operatorul își va transmite datele cu caracter personal, iar Procesatorul de date va colecta Datele cu caracter personal ale operatorului în calitate de subiect al datelor cu caracter personal exclusiv în scopul de a oferi acces la Platformă (modulele acesteia), în special date precum numele complet al companiei, datele de înregistrare, adresa de e-mail, alte date necesare pentru înregistrare;
(ii) După ce a furnizat Controlorului acces la Platformă, Controlorul în mod independent și la propria sa discreție colectează și încarcă Datele personale ale Utilizatorilor în sistemele Procesatorului de date; în acest caz, Procesatorul de date nu colectează astfel de Date personale, ci doar le stochează și, prin urmare, nu este responsabil pentru fiabilitatea, acuratețea, legalitatea, legitimitatea, metoda legală de colectare etc.
(iii) Operatorul va fi pe deplin responsabil față de Subiecții datelor cu caracter personal ale căror date le colectează și le încarcă în mod independent în sistemele Procesatorului, inclusiv Datele cu caracter personal primite de la sistemele care se integrează cu Platforma, și anume pentru legalitatea, acuratețea, fiabilitatea, legalitatea, legalitatea, metoda de colectare etc.
10. Termen și reziliere
10.1. Prezentul Acord va intra în vigoare din momentul acceptării sale, așa cum este specificat în termenii Acordului, și poate fi reziliat unilateral de către Furnizorul de servicii în cazul încălcării grave a termenilor acestui Acord de către Client/Utilizator, sau în în caz de întârziere a plății serviciilor de la Client mai mult de 14 zile calendaristice, sau în cazul imposibilității prestării ulterioare a serviciului.
10.2. În cazul imposibilității furnizării ulterioare a serviciului, Furnizorul de servicii este obligat să notifice Clientului intenția de a rezilia prezentul Contract, într-un termen rezonabil, nu mai devreme de 14 zile calendaristice înainte de data rezilierii.
10.3. În cazul rezilierii acestui Acord de către Client, din cauza imposibilității utilizării funcționalității de bază a Platformei (așa cum este descrisă în Acordul privind nivelul de servicii și publicat pe site) pentru mai mult de 24 de ore la rând, Furnizorul de servicii va rambursează Clientului fondurile plătite în exces pentru perioada neutilizată de utilizare a Platformei (modulele acesteia), în termen de o lună de la data rezilierii Acordului.
10.4. Clientul poate rezilia prezentul Acord în mod unilateral prin ștergerea contului și ștergerea conținutului, notificând în prealabil Furnizorul de servicii în scris, nu mai devreme de 14 zile calendaristice înainte de această reziliere. În acest caz, fondurile plătite pentru perioadele viitoare de utilizare nu vor fi returnate Clientului.
10.5. Toate informațiile din contul Clientului sunt stocate timp de 90 de zile calendaristice. Furnizorul de servicii are dreptul de a șterge toate informațiile din contul Clientului în 90 de zile calendaristice de la încetarea accesului la Platformă (prestarea serviciului), sau mai devreme pe baza unei cereri scrise din partea Clientului. De asemenea, Clientul poate șterge în mod independent datele contului înainte ca Furnizorul de servicii să înceteze accesul la Platformă sau după încetarea accesului prin trimiterea unei cereri corespunzătoare Furnizorului de servicii cu o solicitare de a-i acorda acces pentru a șterge toate datele din contul său. .
11. Diverse
11.1. Cesiune: Niciuna dintre părți nu poate cesiona, transfera oricare sau toate drepturile sau obligațiile sale în temeiul prezentului acord, cu excepția cazurilor permise în mod expres prin prezentul document sau cu acordul prealabil scris al celeilalte părți.
11.2. Notificări: Toate notificările, cererile, solicitările și alte notificări în temeiul prezentului Acord trebuie să fie făcute în scris în limba engleză și efectuate de către părți prin e-mail.
11.3. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica sau modifica unilateral prezentul Acord de servicii, după cum consideră necesar.
Clientul recunoaște și este de acord că utilizarea în continuare a serviciilor furnizate în temeiul acestui Acord de servicii după data intrării în vigoare a oricăror modificări constituie acceptarea de către acesta a Acordului de servicii modificat.
În cazul în care Clientul nu este de acord cu modificările propuse la Acordul de servicii, acesta are opțiunea de a rezilia Acordul de servicii în conformitate cu prevederile de reziliere. Ultima versiune actualizată a Acordului de servicii din
18 IANUARIE 2024.