• Log In

Termeni
Acești termeni și condiții sunt un acord între o entitate juridică, LIFEBLOOM NETWORK SRL , numărul de inregistrare al companiei 45004053, cu sediul social la Brasov, str. Stefan Cel Mare Si Sfant, ne. 20. Romania (denumit în continuare denumit „ Furnizorul de servicii ”) și orice persoană fizică, întreprinzător individual sau entitate juridică (denumită în continuare „Utilizatorul ” ), și denumite în continuare în comun părțile .
Acest Acord privind nivelul de servicii definește nivelul de serviciu pe care Furnizorul de servicii se angajează să îl furnizeze Utilizatorului, stabilește indicatorii prin care se măsoară acest nivel, precum și măsura răspunderii Furnizorului de servicii și mijloacele de rambursare în cazul în care Furnizorul de servicii încalcă nivelul de serviciu convenit.
Împreună, Părțile au încheiat acest Acord privind Nivelul de Servicii (denumit în continuare „ SLA ”), care au convenit de comun acord cu următoarele:
Teluri si obiective
Scopul acestui SLA este de a se asigura că elementele și angajamentele adecvate sunt în vigoare pentru a furniza servicii de asistență tehnică a platformei PeopleForce . Scopul acestui SLA este de a ajunge la un acord comun privind furnizarea de servicii de asistență tehnică între Furnizor de servicii și Utilizator. Obiectivele  acestui SLA este de a oferi Utilizatorului servicii de suport tehnic al software-ului, respectiv platforma PeopleForce, în conformitate cu cu termenii acestui Acord privind nivelul de servicii pentru a asigura funcționarea normală a software-ului (denumite în continuare „ Servicii ”).

  1. Definiții:
Tabel 1
Glosar (abrevieri) Definiție
SLA Acord privind nivelul serviciilor.
Furnizor de servicii PEOPLEFORCE LTD este o entitate juridică care deține toate drepturile necesare pentru a oferi Utilizatorului acces la software-ul Platformei PeopleForce cu toate componentele, suplimentele, modulele, etc. conform termenilor Acordului de Servicii ale platformei PeopleForce.
Software Platforma PeopleForce este un sistem multifuncțional de management al personalului HRM ( www.supradesk.ro ) cu toate componentele, suplimentele, modulele, etc., care fac deja parte din acesta sau vor fi incluse în viitor.
Serviciul de suport tehnic (TSS) Structura de servicii a Furnizorului de servicii are scopul de a rezolva problemele tehnice ale utilizatorilor care pot apărea în timpul utilizării Platformei.
Suport tehnic Serviciile de suport tehnic pentru software (Platformă) reprezintă un set de măsuri pentru suport tehnic și asigurarea operabilității Platformei, actualizări software. Servicii furnizate în temeiul prezentului SLA, și anume: consultanță, căutare, detectarea și eliminarea defectelor/bug-urilor, asistență în rezolvarea problemelor apărute în procesul de utilizare a software-ului.
Zile lucrătoare ale TSS În zilele lucrătoare de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor.
Programul de lucru al TSS În zilele lucrătoare de la 10:00 la 18:00.
Adresa TSS pentru trimiterea cererilor Adresă de e-mail: support@supradesk.ro unde Utilizatorul, dacă este necesar, poate contacta cu o Aplicație/Solicitare pentru a raporta o problemă tehnică de utilizare a software-ului. De asemenea, în prima lună calendaristică de utilizare a Platformei, utilizatorul este furnizat cu un chat de asistență pe probleme tehnice (PeopleChat cu manageri de asistență și QA) din „fereastra de asistență” a Platformei utilizatorului.
Problemă O afecțiune care produce un efect semnificativ, a cărui cauză nu este cunoscută. O problemă poate fi creată de un singur incident semnificativ sau de un număr de incidente separate care prezintă caracteristici comune.
Funcționalitatea principală a software-ului Definit în tabelul 4.
Eroare tehnică Serii de defecțiuni sau erori software.
Bug cunoscut O problemă a cărei cauză principală este identificată.
Aplicație Orice contestație a Utilizatorului la serviciul de asistență tehnică al Furnizorului de servicii la adresa de e-mail TSS.
Solicitare de rezolvare a problemei (Solicitare) Solicitarea Utilizatorului de a rezolva o problemă a Software-ului, care nu face parte din funcționarea standard a Software-ului și a cauzat sau poate cauza o întrerupere a funcționării Software-ului.
Solutie temporara Orice soluție temporară a problemei care asigură funcționarea software-ului într-un mod stabil de funcționare. După aplicarea soluției temporare, Furnizorul de Servicii trebuie să determine sursa problemei și să o elimine de comun acord cu Utilizatorul.
Răspunsul serviciului Răspuns de serviciu - determină durata acceptabilă de timp pentru a confirma un raport de problemă.
Răspuns țintă pentru remedierea erorilor Răspuns țintă pentru remedierea erorilor - înseamnă un interval de timp convenit în care Furnizorul de servicii se angajează să confirme existența erorilor sau defectelor în software și să procedeze la remedierea acestora.

2. Tipuri de erori:
Tabelul 2
Nume eroare Descrierea erorii
Eroare partea furnizorului de servicii:  
Eroare la nivelul logicii de afaceri Comportarea greșită a regulilor de afaceri.
Eroare de calcul Ieșire incorectă, inexactă a valorilor cantitative, rotunjire.
Eroare GUI (interfață grafică de utilizator). Problema afișării elementelor interfeței grafice (suprapunerea textului etc.).
Eroare de validatie O eroare legată de determinarea datelor valide și de părtinirea introducerii datelor nevalide.
Eroare de documentare Inexactități sau informații incorecte din documentație sau alte publicații.
Eroare de performanță O problemă cu viteza de efectuare a calculelor și de încărcare a informațiilor.
Eroare din partea utilizatorului:  
Eroare la introducerea datelor Introducerea datelor care nu corespund tipului așteptat.
Eroare de utilizare practică Utilizarea inadecvată a funcțiilor care duce la un rezultat neașteptat.
Eroare de mediu Utilizarea componentelor învechite la accesarea sistemului.

3. Prevederi generale ale serviciilor de suport tehnic
Toate Serviciile sunt furnizate de Furnizorul de Servicii numai la Solicitarea Utilizatorului relevant.
Toate Serviciile sunt furnizate în conformitate cu ordinea Serviciilor furnizate în acest SLA.
Furnizorul de servicii nu oferă suport tehnic pentru stațiile de lucru client.
Suportul tehnic al software-ului este furnizat de Furnizorul de servicii pe baza principiului exclusivității, adică nicio altă entitate fizică sau juridică nu poate oferi utilizatorului suport tehnic al software-ului, ai cărui termeni și domeniul de aplicare coincid total sau parțial cu termenii și condițiile descrise în acest SLA.
Utilizatorul poate utiliza TSS numai în perioada de valabilitate a Acordului de servicii pentru utilizarea platformei PeopleForce (denumit în continuare „Acordul de servicii”).
Dacă este necesar, Furnizorul de Servicii poate oferi acces de la distanță la sistemele informaționale ale Utilizatorului prin Internet pentru a analiza problemele. Personalul Furnizorului de servicii va accesa numai acele sisteme la care accesul este permis de Utilizator. Pentru a primi asistență prin acces la distanță, Utilizatorul trebuie să ofere Furnizorului de Servicii accesul corespunzător și echipamentul necesar.
Pentru a oferi suport tehnic, Furnizorul de Servicii are dreptul de a solicita Utilizatorului să furnizeze informații legate de datele contului, caracteristicile tehnice ale echipamentului.
4. Procedura de furnizare a serviciilor de suport tehnic și de asigurare a performanței sistemului.
Solicitările electronice de asistență tehnică sunt acceptate 8 (opt) ore pe zi, 5 (cinci) zile pe săptămână. Toate Cererile sunt transmise de către Utilizator sau persoanele de contact ale Utilizatorului la adresa de e-mail TSS: support@supradesk.ro . , sau Utilizatorul se aplică la chatul de asistență (în perioada prevăzută de SLA). Asistența tehnică este oferită Utilizatorului în zilele lucrătoare și în timpul programului de lucru. Lucrările de actualizare a sistemului și lucrările preventive sunt efectuate de către Furnizorul de servicii în timpul orelor de program. de cea mai mică sarcină a sistemului, în special în zilele de sărbători și weekenduri, precum și noaptea de la 22:00 la 06:00. Dacă este necesar pentru a elimina un Incident Critic sau o problemă, serviciile tehnice pot fi furnizate în timpul programului de lucru, dacă nu interferează cu funcționarea stabilă a software-ului. În cazul primirii unei cereri de suport tehnic, perioada de rezolvare a problemelor depinde de prioritatea solicitării (Tabelul 3).
5. Niveluri de servicii, clasamente și prioritate:
Clasificarea erorilor în funcție de nivelul de criticitate și impactul acestora asupra funcționării Software-ului. Termenul pentru ca Furnizorul de servicii să restabilească starea de funcționare a Software-ului, în funcție de prioritate:
Tabelul 3
Nivel de severitate Descriere Răspunsul serviciului (orele de lucru) Răspuns țintă pentru remedierea erorilor (orele de lucru)
Incident critic Un accident care a făcut ca software-ul să nu mai funcționeze sau să perturbe funcționalitatea principală a software-ului (Tabelul 4), în ciuda faptului că nu există soluții pentru soluția sa temporară. in termen de 1  până la 8 (1 zi)
O problemă critică Un accident care a dus la o încălcare a funcționalității principale a software-ului (Tabelul 4), în ciuda faptului că există soluții pentru soluția sa temporară. in termen de 4 până la 24 (3 zile)
Nu este o problemă critică Erori care nu afectează semnificativ funcționalitatea sau performanța software-ului. in termen de 8 până la 80 (10 zile)

6. Definirea funcționalității principale a software-ului:
Tabelul 4
Modul Funcționalitate de bază
Funcționalitate generală Conectați-vă la software prin e-mail și parolă, crearea unui angajat, activarea și dezactivarea accesului la software.
Supradesk HR Crearea cererilor de absență, aprobarea și respingerea cererilor de absență, calculul soldurilor de absențe.
Supradesk Recruit Crearea, editarea si vizualizarea posturilor vacante; crearea și editarea unui candidat, mutarea unui candidat prin pâlnia postului, revizuirea bazei de date de candidați; crearea și trimiterea unei oferte de muncă, acceptarea ofertei de către candidat; crearea și trimiterea unei scrisori de invitație la interviu.
Supradesk  Perform Crearea, revizuirea și actualizarea OKR-urilor (obiectivelor); crearea, revizuirea și actualizarea KPI-urilor; crearea și vizualizarea 1-la-1; crearea, transmiterea și finalizarea evaluărilor de performanță.
Supradesk  Pulse Creați, trimiteți și completați un sondaj.
Oameni Timp Crearea, completarea, trimiterea și aprobarea orarului; crearea unui proiect, sarcinile din proiect. 
Supradesk Crearea unui caz, trimiterea unui răspuns la caz.
7. Excepții și limitări:
Platforma constă din diverse module care pot funcționa atât independent, cât și în combinație cu alte module.
Furnizorul de Servicii poate garanta funcționarea normală a Software-ului (Platforma și modulele acestuia) pe toată perioada pentru care este furnizat pentru utilizare, numai dacă Utilizatorul respectă compatibilitatea modulelor achiziționate.
8. Disponibilitatea serviciului:
Tabelul 5
Tipul serviciului Termen Ora de disponibilitate UTC+2 (UTC+3 în ora de vară)
Acces la suport tehnic Conform reglementărilor generale, în toate cazurile, TSS oferă suport tehnic Utilizatorului 8x5 - 8 (opt) ore pe zi, 5 (cinci) zile pe săptămână. 10:00 -18:00
  În cazul unui incident critic, și anume o oprire completă a software-ului, suportul tehnic al Utilizatorului poate răspunde solicitărilor în timpul orelor nelucrătoare.  
Perioada de remediere a erorilor  În cazul detectării unui incident critic , și anume o oprire completă a software-ului, lucrul este restabilit imediat din momentul primirii unei solicitări din partea Utilizatorului și nu mai mult de 24 de ore . 10:00 -18:00
  În cazul unei probleme critice , recuperarea poate fi efectuată în orice moment în termen de 3 zile lucrătoare , în funcție de complexitatea problemei.  
  În cazul unei probleme necritice , recuperarea poate fi efectuată în orice moment în termen de 10 zile lucrătoare , în funcție de complexitatea problemei.  




Notă : Dacă solicitarea Utilizatorului este primită de serviciul de asistență tehnică după ora 17:50 UTC+2 (UTC+3 în ora de vară), TSS are dreptul de a lua în considerare o astfel de solicitare în următoarea zi lucrătoare începând cu ora 10:00
9. Prelucrarea cererilor Clientului în zilele nelucrătoare și orele nelucrătoare:
În cazul primirii unei solicitări din partea Utilizatorului privind un Incident Critic în timpul orelor nelucrătoare și/sau zilelor nelucrătoare ale Furnizorului de Servicii, TSS trebuie să răspundă unei astfel de solicitări în termen de 3 (trei) ore de la momentul primirii acesteia și oferi suport tehnic (restaurează funcționarea principală a funcționalității software) în cel mult 48 de ore.
În cazul primirii unei solicitări din partea Utilizatorului privind o problemă critică în timpul orelor nelucrătoare ale Furnizorului de Servicii, TSS trebuie să răspundă unei astfel de solicitări în prima zi lucrătoare cel târziu la ora 11:00 UTC+2/UTC+3 și asigura suport tehnic pentru restabilirea functionarii normale a software-ului conform Tabelului 5.
In cazul primirii unei solicitari de la Utilizator privind o problema necritica in zilele nelucratoare ale Furnizorului de Servicii, TSS trebuie sa revina cel tarziu luni. 11:00 UTC+2/UTC+3 utilizatorului și oferiți suport tehnic pentru restabilirea funcționării normale a software-ului conform Tabelului 5.
10. Prelucrarea cererilor utilizatorului
În zilele lucrătoare și în timpul programului de lucru, Utilizatorul informează Furnizorul de Servicii în scris (prin e-mail, la adresa TSS/chat de suport) despre apariția unei solicitări de suport tehnic a software-ului.TSS, la rândul său, pe aceeași zi informează că a luat problema în lucru și poate contacta Utilizatorul pentru întrebări suplimentare prin telefon sau e-mail; TSS evaluează criticitatea problemei tehnice și criticitatea răspunsului și, în conformitate cu clasificarea problemei , informează Utilizatorul despre posibilitatea și termenul aproximativ de restabilire a funcționării depline a software-ului.
11. Integrare software cu alte sisteme
Cu acordul Părților la acest SLA, Platforma Software (modulele sale) poate fi integrată cu alte sisteme (atât cu sistemele Utilizatorului, cât și cu sistemele Furnizorului de Servicii). În cazul unei probleme cu software-ul integrat cu alt sistem , Utilizatorul are dreptul de a contacta Furnizorul de servicii cu o Cerere corespunzătoare de asistență tehnică în conformitate cu Secțiunea 4 din prezentul SLA. Utilizatorul înțelege și acceptă condițiile ca, în cazul unei probleme cu software-ul integrat cu alt sistem, timpul de furnizare a suportului tehnic de către Furnizorul de servicii poate depăși perioada specificată de părți în Tabelele 3,4,5 și Secțiunea 9, deoarece, în special, dar nu exclusiv, termenul de verificare a versiunii corectate a software-ului depinde în plus de termenul verificării acesteia de către serviciul în care este plasată integrarea, iar în acest caz Furnizorul de servicii nu poate garanta momentul revizuirii acesteia.
12. Cerințe pentru software-ul Utilizatorului
Pentru funcționarea completă și corectă a software-ului Furnizorului de Servicii (Platforma, modulele acestuia), Utilizatorul trebuie să respecte următoarele cerințe tehnice:

Utilizați unul dintre browserele listate cu cea mai recentă versiune, cum ar fi: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera.
Permiteți utilizarea cookie-urilor.
Permite Javascript.
Verificați setările Firewall-ului personal și/sau corporativ (un program care protejează un computer/rețea locală de acțiunile distructive de pe Internet) sau ale serverului proxy, astfel încât să permită JavaScript.
Utilizatorul înțelege și acceptă condițiile care în cazul nerespectării de către Utilizator a cerințelor din clauzele 6.1.-6.4. din prezentul SLA, Furnizorul de Servicii nu poate garanta Utilizatorului funcționarea neîntreruptă, cu drepturi depline și corectă a software-ului, precum și să asigure funcționarea normală a platformei pe toată perioada în care este pusă la dispoziție pentru utilizare.

13. Drepturile și obligațiile părților.
Utilizatorul are dreptul la:
notifica Furnizorul de servicii despre erorile detectate în software;
solicita Furnizorului de servicii să elimine erorile identificate în condițiile software definite de prezentul Acord;
să depună cereri pentru furnizarea de Servicii către Furnizorul de servicii.

 Furnizorul de servicii are dreptul de a:
să primească de la Utilizator informațiile necesare îndeplinirii obligațiilor din prezentul Acord.

14. Obligațiile Utilizatorului:
Asigurarea disponibilității unui canal de acces securizat la rețeaua sa internă corporativă pentru accesul de la distanță al specialiștilor Furnizorului de Servicii la software, în scopul administrării, testării și monitorizării software-ului. Acest acces trebuie să fie deschis de către Utilizator pe perioada furnizării Serviciilor în conformitate cu termenii prezentului SLA. Oferiți asistența necesară în furnizarea Serviciilor de către Furnizorul de Servicii, și anume: furnizați Furnizorului (persoanele sale autorizate) nestingherite accesul la software, furnizarea tuturor informațiilor și documentației disponibile și necesare pentru furnizarea Serviciilor în conformitate cu prezentul SLA (la solicitarea Furnizorului de servicii). Furnizați acces la informațiile pe care Părțile le consideră necesare pentru furnizarea Serviciilor, în conformitate cu cu cerințe de confidențialitate în măsura și în condițiile convenite de părți. Dacă este necesar, furnizați documentația, precum și datele de testare în cantitatea și calitatea necesare și suficiente pentru a rezolva sarcinile de integrare a software-ului cu sistemele informaționale ale Utilizatorului. Notificați Furnizorul de servicii în timp util cu privire la orice modificare a circumstanțelor care nu pot fi controlate de Utilizator, dar care afectează îndeplinirea de către Furnizorul de servicii a obligațiilor sale în temeiul acestui SLA. Respectați cerințele software specificate în secțiunea 6 din acest SLA.
15. Obligațiile Furnizorului de servicii:
Pentru a furniza Serviciile la o calitate înaltă, la timp și în mod, în deplină conformitate cu termenii prezentului SLA. Oferiți Utilizatorului consultări verbale și, dacă este necesar, scrise cu privire la arhitectura software, asistența și configurarea software. lucrări de întreținere a software-ului pentru a menține funcționarea normală a Platformei. Informați imediat Utilizatorul în scris despre toate modificările tehnice și software ale software-ului care îi afectează funcționalitatea. Eliminați erorile/bug-urile din software în mod independent și pe propria sa cheltuială, în limitele de timp specificate în în conformitate cu prezentul SLA în cadrul Acordului de servicii.
16. Răspunsuri și responsabilități
Responsabilitatea Utilizatorului: Utilizatorul este responsabil pentru monitorizarea funcționalității Software-ului, administrarea serverelor Software-ului și administrarea Software-ului. Responsabilitatea Furnizorului de Servicii: Furnizorul de Servicii este responsabil pentru rezolvarea incidentelor în funcționarea software-ului, asigurând funcționarea normală a software-ului 24/7.
17. Despăgubiri pentru daune.
Utilizatorul are dreptul la despăgubiri pentru pierderile suferite ca urmare a neîndeplinirii sau îndeplinirii necorespunzătoare de către Furnizorul de servicii a obligațiilor care îi revin în temeiul prezentului SLA, și anume în cazul în care:

După ce Utilizatorul a făcut o solicitare către TSS în conformitate cu cerințele acestui SLA, Utilizatorul nu a primit serviciul de asistență tehnică sau l-a primit cu încălcarea termenilor specificati în Tabelul 3, 5 și secțiunea 9 din acest SLA, care a făcut imposibilitatea de a utiliza funcționalitatea principală a software-ului (și în absența unei soluții temporare de accesare a funcționalității principale a software-ului) și/sau a condus la oprirea completă a software-ului pentru mai mult de 8 ore consecutiv;
După furnizarea serviciului de asistență tehnică, Utilizatorul nu a avut acces deplin la platformă și nu a putut utiliza pe deplin software-ul, ceea ce a făcut imposibilă utilizarea funcționalității principale a software-ului (și în absența unei soluții temporare pentru accesarea principalelor funcționalitatea software-ului) și/sau a condus la o oprire completă a software-ului mai mult de 8 ore la rând;

Utilizatorul are dreptul la despăgubiri în valoare de 5% pentru fiecare zi de incapacitate de a utiliza funcționalitatea principală a software-ului, care se calculează din suma plătită de către Utilizator pentru 1 (o) lună calendaristică de utilizare a modulului sau modulelor. la care Utilizatorul nu a avut acces (a cărei funcționalitate principală nu a putut folosi Utilizatorul) din vina Furnizorului de Servicii. Despăgubirea poate fi transferată în contul Utilizatorului în termen de 14 zile calendaristice de la restabilirea serviciului sau la data restabilirii serviciului. acordul Părților la prezentul SLA, această compensație poate fi creditată ca reducere pentru următoarea perioadă de utilizare a Platformei. În cazul rezilierii anticipate a Acordului privind furnizarea de servicii pentru utilizarea platformei PeopleForce de către Utilizator, din cauza imposibilității utilizării funcționalității principale a software-ului (și cu condiția să nu existe o soluție temporară de acces la funcționalitatea principală a software-ului) mai mult de 24 de ore la rând, Furnizorul de servicii va returna Utilizatorului fondurile plătite pentru perioada neutilizată de utilizare a Platformei (modulele acesteia), în termen de o lună calendaristică de la momentul rezilierii Acordului, în timp ce Utilizatorul nu are dreptul la despăgubiri de daune în valoare de 5% pentru fiecare zi de incapacitate de utilizare a principalului funcționalitatea software-ului. Valoarea totală a despăgubirilor pentru daune legate de neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare de către Furnizorul de servicii a obligațiilor sale în temeiul prezentului SLA nu poate depăși valoarea costului total al utilizării Platformei (modulelor sale) în conformitate cu Acord de serviciu.
18. Acceptarea serviciilor furnizate.
Părțile au convenit că, în cazul comentariilor existente de la Utilizator către TSS, Utilizatorul are dreptul de a trimite o Reclamație motivată la adresa Furnizorului de servicii contact@supradesk.ro în termen de 3 zile lucrătoare de la momentul primirii serviciu de suport tehnic. Furnizorul de servicii este obligat să ia în considerare Reclamația Utilizatorului în termen de 14 zile lucrătoare de la momentul primirii acesteia și să ofere un răspuns motivat.
19. Termenul
Acest SLA va fi valabil pe întreaga durată a Acordului de servicii. În cazul rezilierii anticipate a Acordului de servicii, din orice motiv, acest SLA va înceta, de asemenea, automat din momentul rezilierii Acordului menționat mai sus.
20. Dreptul Furnizorului de servicii de a schimba versiunea SLA
Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica sau modifica în mod unilateral acest Acord privind nivelul de servicii (SLA), după cum consideră necesar.
Clientul recunoaște și este de acord că utilizarea continuă a serviciilor furnizate în temeiul acestui SLA după data intrării în vigoare a oricăror modificări constituie acceptarea de către acesta a SLA-ului modificat.
În cazul în care Clientul nu este de acord cu modificările propuse la SLA, acesta are opțiunea de a rezilia Contractul de Servicii în conformitate cu prevederile de reziliere.
Ultima versiune actualizată a SLA din
10 IANUARIE 2024.