Gestionarea clienților: adăugare clienți, detaliile persoanelor de contact, exportul și importul clienților într-un format listă, filtrarea clienților inactivi și activi.
Detalii suplimentare pentru membrii personalului referitoare la clienti.
Gestionarea contractelor, facturilor(storno, proforme), chitanțelor, ofertelor de colaborare, cheltuielile suplimentare și atribuirea către clienții selectați.
Gestionarea proiectelor atribuite clienților, tichetelor de asistență
Spațiu de stocare pentru documentele clienților sau echipei tale.
Siguranța informațiilor din spațiul de stocare
Profiluri personalizate pentru clienții tăi
Generează " Contul meu " pentru contactele clienților tăi și personalizează în funcție de fiecare.
Opțiunea de setare a parolei pentru " Contul meu " sau generarea automată a acesteia.
Gestionarea " Contul meu " prin alocarea proiectelor, contractelor, facturilor, chitanțelor, tichetelor de asistentă, ofertelor și proformelor.
Accesul clineților la un calendar pentru previzualizarea evenimentelor petrecute în decursul colaborării.
" Contul meu " respectă regulamentul GDPR si oferă clienților următoarele drepturi: Consimțământ, dreptul de a fi informat si dreptul la acces.
Integrare Google Maps
Afișarea clienților pe hartă (Google Maps)
Accesarea butonului de navigare către client ce acționează aplicațiile GPS existente pe dispozitiv, coordonatele fiind importate de pe adresa înregistrată în sistem a clientului.