Politica de confidențialitate
Această politică de confidențialitate SUPRADESK include modul în care colectăm, folosim, dezvăluim, transferăm și stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru activitățile menționate mai jos, inclusiv vizita dvs. pe site-ul web SUPRADESK care trimite către această pagină, participarea dumneavoastră la evenimentele noastre de marketing și de învățare atât online, cât și online. offline și pentru gestionarea contului nostru de afaceri. Alegerile și drepturile dumneavoastră legate de datele dumneavoastră cu caracter personal sunt descrise pe larg aici.
Suntem foarte expresivi față de angajamentul nostru ferm de a ajuta utilizatorii noștri să înțeleagă ce informații colectăm despre ei și ce se poate întâmpla cu aceste informații prin această Politică de confidențialitate.
Politica de confidențialitate
Confidențialitatea ta este valoroasă și SUPRADESK o prețuiește. În această Politică de confidențialitate, descriem informațiile pe care le colectăm despre dumneavoastră atunci când vizitați site-ul nostru web, SUPRADESK („Site-ul”) și utilizați serviciile disponibile pe site-ul („Serviciile”), precum și modul în care folosim și dezvăluim aceste informații.
Dacă aveți întrebări sau comentarii despre Politica de confidențialitate, vă rugăm să ne contactați la info@SUPRADESK. Această politică este încorporată și este supusă Termenilor și condițiilor SUPRADESK, care pot fi accesate la SUPRADESK /terms-and-condition. Utilizarea de către dvs. a site-ului web și/sau a serviciilor și a oricăror informații personale pe care le furnizați pe site rămâne supusă termenilor Politicii și Termenilor de utilizare ai SUPRADESK.
A. TIPUL DE INFORMAȚII PE CULEGEM
1. INFORMAȚII PERSONALE
„Informații personale” sunt definite pentru a include informații care, fie ele însele, fie în combinație cu alte informații, pot fi utilizate pentru a vă identifica sau contacta cu ușurință, cum ar fi: nume, adresă, adresă de e-mail, număr de telefon etc.
Colectăm informații personale de la profesioniștii în servicii care își oferă produsele și serviciile. Aceste informații sunt parțial sau complet accesibile tuturor vizitatorilor care utilizează site-ul web sau aplicația mobilă SUPRADESK, fie direct, fie prin transmiterea unei cereri pentru un serviciu. Profesioniștii de servicii și clienții trebuie să creeze un cont pentru a putea accesa anumite părți ale site-ului nostru, cum ar fi să trimită întrebări, să participe la sondaje sau sondaje, să solicite o ofertă, să trimită o ofertă ca răspuns la o ofertă și să solicite informație. - Profesioniștii de servicii, dacă și atunci când creează și folosesc un cont cu SUPRADESK, vor fi obligați să dezvăluie și să furnizeze informații SUPRADESK, inclusiv detalii personale de contact, detalii bancare, detalii de identificare personală și să participe la sondaje, sondaje sau feedback etc. Astfel de informații colectate vor fi utilizate pentru a asigura o mai mare satisfacție a clienților și pentru a ajuta un client să-și satisfacă nevoile.
Tipul de informații personale pe care le colectăm de la dumneavoastră variază în funcție de interacțiunea dumneavoastră particulară cu site-ul nostru web sau cu aplicația mobilă.
Consumatorii : În timpul procesului de înregistrare a Contului și în timpul utilizării de către dvs. a site-ului sau aplicației SUPRADESK, vom colecta informații precum numele, codul poștal, adresa de e-mail de telefon și alte informații personale. De asemenea, ne puteți furniza adresa dvs. poștală și informații demografice (de exemplu, sex, vârstă, preferințe politice, educație, rasă sau origine etnică și alte informații relevante pentru sondajele și/sau ofertele utilizatorilor). De asemenea, putem colecta informații personale pe care le postați în Oferta, Profilul, Dorințe sau Feedback, precum și orice comentarii sau discuții pe care le publicați în orice blog, cameră de chat sau alt site de corespondență de pe site sau aplicație mobilă sau orice comentarii pe care le furnizați în timpul rezolvării litigiilor cu alți utilizatori ai site-ului web sau ai aplicației mobile.
Profesionişti în servicii: Dacă sunteţi un profesionist în servicii şi doriţi să publicaţi orice informaţii despre dvs., vă vom cere să vă înregistraţi pentru un Cont. În timpul procesului de înregistrare a Contului, vom colecta numele companiei, numărul de telefon, adresa, codul poștal, preferințele de călătorie, o descriere a serviciilor dvs., un titlu pentru profilul dvs., numele și prenumele și adresa de e-mail. Alte informații pot fi, de asemenea, necesare pentru a fi furnizate către SUPRADESK în timp ce utilizați și utilizați site-ul sau aplicația SUPRADESK. În plus, este posibil să solicitați să furnizați alt conținut sau informații despre afacerea dvs., inclusiv fotografii și videoclipuri.
SUPRADESK își rezervă dreptul de a înregistra conversațiile dintre profesioniștii de servicii și consumatori facilitate de SUPRADESK prin mecanismul de mesagerie/chat de pe platformă sau apelurile efectuate prin numerele virtuale furnizate pentru a proteja confidențialitatea consumatorilor și a profesioniștilor în servicii. Toate jurnalele de chat/mesaj sau înregistrările de apeluri pot fi folosite pentru a monitoriza și interzice abuzul, pentru a proteja drepturile consumatorilor și a profesioniștilor din servicii, pentru a rezolva disputele, dar fără a se limita la acestea.
2. INFORMAȚII PERSONALE DE PE SITE-URI DE REȚELE SOCIALE
Vă puteți conecta la site-ul nostru prin contul dvs. de Facebook. Dacă faceți acest lucru, trebuie să introduceți adresa de e-mail și parola pe care le utilizați pentru contul dvs. de Facebook. Vă vom cere să ne acordați permisiunea de a accesa și de a colecta informațiile dvs. de bază Facebook (acesta include numele dvs., fotografia de profil, sexul, rețelele, ID-urile de utilizator, lista de prieteni, data nașterii, adresa de e-mail și orice alte informații pe care le-ați stabilit să fie public pe contul dvs. de Facebook). Dacă ne permiteți să avem acces la aceste informații, atunci vom avea acces la aceste informații chiar dacă ați ales să nu faceți publice acele informații.
Stocăm informațiile pe care le primim de la Facebook împreună cu alte informații pe care le colectăm de la tine sau le primim despre tine.
3. INFORMAȚII AUTOMATICE, UTILIZAREA COOKIE-URILOR ȘI A ALTE DISPOZITIVE DE URMARE
Noi și furnizorii noștri de servicii terți, care includ rețele publicitare, folosim cookie-uri, semnalizatoare web și alte tehnologii de urmărire pentru a colecta informații despre utilizarea site-ului și serviciilor noastre, cum ar fi tipul de browser, ISP-ul sau sistemul de operare, numele domeniului. , timpul dvs. de acces, adresa URL a site-ului web anterior pe care l-ați vizitat, vizualizările paginii dvs., adresa dvs. IP și tipul de dispozitiv pe care îl utilizați. De asemenea, urmărim cât de des vizitați site-ul nostru web și folosiți serviciile noastre. Folosim aceste informații (inclusiv informațiile colectate de furnizorii noștri de servicii terți) pentru analiza site-ului web (inclusiv pentru a determina ce părți ale site-ului nostru sunt utilizate cel mai frecvent, ce le place/nu le place utilizatorilor noștri), pentru a ne ajuta să stabilim publicitate relevantă. ) atât pe site-ul nostru, cât și în afara acestuia), pentru a evalua succesul campaniilor noastre publicitare și așa cum este descris altfel în această politică. În prezent, nu onorăm solicitările browserului de a nu fi urmărite.
Este posibil să obținem ID-ul dispozitivului dvs., care este trimis la serverele SUPRADESK și utilizat în eforturile de prevenire a fraudelor.
Cookie-uri : noi și furnizorii noștri terți de servicii colectăm informații de la dvs. utilizând module cookie. Un cookie este un fișier mic stocat pe hard disk-ul computerului utilizatorului care conține informații despre utilizator. Cookie-ul ne ajută să analizăm traficul web sau vă informează despre utilizarea de către dvs. a unui anumit site web. Cookie-urile permit aplicațiilor web să vă răspundă ca individ, adaptându-și operațiunile la nevoile, aprecierile și antipatiile dumneavoastră prin colectarea și amintirea informațiilor despre preferințele dumneavoastră. Când vizitați site-ul web, este posibil să trimitem unul sau mai multe module cookie (adică un fișier text mic care conține un șir de caractere alfanumerice) către computerul dumneavoastră care vă identifică browserul.
Unele dintre aceste cookie-uri pot fi conectate la companii sau site-uri web terțe. Termenii de utilizare a acestor cookie-uri sunt guvernați de această politică și de politica de confidențialitate a companiei sau site-ului web relevant. De exemplu, Google măsoară performanța reclamelor prin plasarea cookie-urilor pe computerul dvs. atunci când faceți clic pe anunțuri. Dacă vizitați site-ul Web atunci când aveți astfel de module cookie pe computer, noi și Google vom putea spune că ați văzut anunțul livrat de Google. Condițiile de utilizare a acestor cookie-uri sunt guvernate de această politică și de Politica de confidențialitate Google.
Dezactivarea cookie-urilor : puteți alege să acceptați sau să refuzați cookie-urile. Majoritatea browserelor web acceptă automat cookie-uri, dar, de obicei, puteți modifica setările browserului pentru a refuza cookie-urile, dacă preferați. Dacă dezactivați cookie-urile, este posibil să fiți împiedicat să profitați pe deplin de site-ul web, deoarece este posibil să nu funcționeze corect dacă abilitatea de a accepta cookie-uri este dezactivată.
Ștergeți GIF-urile, etichetele pixelilor și alte tehnologii. GIF-urile clare sunt grafice minuscule cu un identificator unic, asemănător ca funcție cu cookie-urile. Spre deosebire de cookie-urile, care sunt stocate pe hard disk-ul computerului dvs., GIF-urile clare sunt încorporate invizibil în paginile web. Putem folosi GIF-uri clare (alias web beacons, bug-uri web sau etichete pixeli), în legătură cu site-ul nostru, printre altele, pentru a urmări activitățile vizitatorilor site-ului, pentru a ne ajuta să gestionăm conținutul și pentru a compila statistici despre utilizarea site-ului. Noi și furnizorii noștri terți de servicii folosim, de asemenea, GIF-uri clare în e-mailurile HTML adresate clienților noștri, pentru a ne ajuta să urmărim ratele de răspuns la e-mailuri, să identificăm când sunt vizualizate e-mailurile noastre și să urmărim dacă e-mailurile noastre sunt redirecționate.
B. Utilizarea informațiilor pe care le colectăm
1.Utilizarea INFORMAȚIILOR DVS. PERSONALE
Colectăm informațiile dumneavoastră personale și informații agregate despre utilizarea site-ului și serviciilor noastre pentru a vă înțelege mai bine nevoile și pentru a vă oferi o experiență mai bună pe site. În mod specific, putem folosi informațiile dumneavoastră personale din oricare dintre următoarele motive:
Pentru a vă oferi Serviciile noastre, inclusiv înregistrarea dumneavoastră pentru Serviciile noastre, verificarea identității și a autorității dumneavoastră de a folosi Serviciile noastre și pentru a vă permite în alt mod să utilizați site-ul nostru web și Serviciile noastre;
Pentru asistență pentru clienți și pentru a răspunde întrebărilor dumneavoastră;
În scopuri de evidență internă;
Pentru a procesa facturarea și plata, inclusiv partajarea cu gateway-uri de plată terțe în legătură cu site-ul web și/sau produsele și serviciile SUPRADESK;
Pentru a îmbunătăți și întreține site-ul nostru web și serviciile noastre (de exemplu, urmărim informațiile introduse prin intermediul funcției „Căutare”; aceasta ne ajută să stabilim ce zone ale site-ului nostru le plac cel mai bine utilizatorilor site-ului nostru și zonele pe care am dori să le îmbunătățim; le vom folosi și pentru scopuri de depanare, acolo unde este cazul);
Pentru a trimite periodic e-mailuri promoționale la adresa de e-mail pe care o furnizați cu privire la produse noi de la SUPRADESK, oferte speciale de la SUPRADESK sau alte informații despre SUPRADESK pe care le considerăm interesante;
Pentru a vă contacta prin e-mail, telefon, fax sau poștă sau, dacă vi se cere, prin mesaj text, pentru a vă furniza anumite servicii sau informații pe care le-ați solicitat;
În scopuri de cercetare de piață a SUPRADESK, inclusiv, dar fără a se limita la, personalizarea site-ului web în funcție de interesele dumneavoastră;
Putem folosi informațiile dvs. demografice (adică, vârsta, codul poștal, adresele rezidențiale și comerciale și alte date diverse) pentru a facilita mai eficient promovarea bunurilor și serviciilor către publicul țintă adecvat și pentru alte scopuri de cercetare și analitice;
Pentru a rezolva disputele, pentru a ne proteja pe noi înșine și pe ceilalți utilizatori ai Site-ului și Serviciilor noastre și pentru a aplica Termenii de utilizare;
De asemenea, putem compara informațiile personale colectate prin intermediul site-ului web și al serviciilor pentru a verifica acuratețea acestora cu informațiile personale colectate de la terți;
Putem combina datele agregate cu informațiile personale pe care le colectăm despre dumneavoastră.
Din când în când, SUPRADESK poate folosi informații personale pentru utilizări noi și neprevăzute care nu au fost dezvăluite anterior în Politica noastră de confidențialitate. În cazul în care practicile noastre de informare se modifică în ceea ce privește informațiile colectate anterior, SUPRADESK va depune eforturi rezonabile pentru a furniza o notificare și pentru a obține consimțământul cu privire la orice astfel de utilizări, așa cum este cerut de lege.
Pentru o experiență mai bună, în timpul utilizării serviciului nostru, este posibil să vă solicităm să ne furnizați anumite informații de identificare personală, de exemplu numele utilizatorilor, adresa, locația, numărul de telefon, informațiile despre dispozitiv. Informațiile pe care le solicităm vor fi păstrate de noi și utilizate așa cum este descris în această politică de confidențialitate. Aplicația folosește servicii terțe care pot colecta informații folosite pentru a vă identifica. Link către politica de confidențialitate a furnizorilor de servicii terți utilizați de aplicație
C. Buletine informative prin e-mail, recomandări, voturi și sondaje
La discreția noastră exclusivă, SUPRADESK poate oferi oricare dintre următoarele servicii gratuite pe site, pe care le puteți alege să le utilizați sau să le primiți la alegerea dvs. Unele dintre următoarele servicii vă pot solicita să furnizați informații personale suplimentare, după cum este detaliat mai jos:
1. E-mail NEWSLETTER
Putem oferi utilizatorilor un buletin informativ electronic gratuit. Vom aduna adresele de e-mail ale utilizatorilor care se înscriu la SUPRADESK pentru lista de corespondență cu newsletter. Utilizatorii se pot elimina din această listă de corespondență renunțând la primirea buletinelor informative în timpul procesului de înregistrare, urmând link-ul furnizat în fiecare buletin informativ care direcționează utilizatorii către o pagină de gestionare a abonamentelor unde utilizatorul se poate dezabona de la primirea buletinelor informative sau modificându-și preferințele în Pagina Setări profil.
2. „CONSULTATE LA UN PRIETEN”
Utilizatorii site-ului nostru pot alege în mod voluntar să redirecționeze electronic un link, o pagină sau un document către altcineva făcând clic pe „trimite unui prieten”. Pentru a face acest lucru, utilizatorul trebuie să furnizeze adresa sa de e-mail, precum și adresa de e-mail a destinatarului. Adresa de email a utilizatorului este folosita doar in cazul erorilor de transmisie si, bineinteles, pentru a anunta destinatarul cine a trimis emailul. Informațiile nu sunt folosite în niciun alt scop.
3.VOTAREA
Putem oferi utilizatorilor sondaje interactive, astfel încât aceștia să își poată împărtăși cu ușurință opiniile cu alți utilizatori și să vadă ce crede publicul nostru despre problemele importante, Serviciile și/sau site-ul web. Opiniile sau alte răspunsuri la sondaje sunt agregate și nu pot fi identificate de niciun utilizator anume. Putem folosi un sistem pentru a „eticheta” utilizatorii după ce au votat, astfel încât aceștia să poată vota o singură dată la o anumită întrebare. Această etichetă nu este corelată cu informații despre utilizatorii individuali.
4.SONDAJELE
Putem efectua din când în când sondaje pentru utilizatori pentru a direcționa mai bine conținutul nostru către utilizatorii site-ului nostru. Nu vom împărtăși răspunsurile individuale de la aceste sondaje cu nicio terță parte. Vom partaja date agregate cu furnizori de servicii terți, parteneri și alte terțe părți. De asemenea, vom posta date agregate care conțin răspunsuri la sondaj pe site-ul nostru web; acele date pot fi vizualizate și descărcate de alți utilizatori ai site-ului nostru web.
D. Securitate
Folosim măsuri de securitate procedurale și tehnologice, care sunt concepute în mod rezonabil pentru a vă ajuta să vă protejați informațiile personale împotriva accesului sau dezvăluirii neautorizate. SUPRADESK poate utiliza criptarea, parolele și măsurile de securitate fizică pentru a vă proteja informațiile personale împotriva accesului și dezvăluirii neautorizate. Cu toate acestea, nicio măsură de securitate nu este completă 100%. Prin urmare, nu promitem și nu putem garanta și, prin urmare, nu trebuie să vă așteptați, că informațiile dumneavoastră personale sau comunicările private nu vor fi colectate și utilizate de către alții. Ar trebui să luați măsuri pentru a vă proteja împotriva accesului neautorizat la parola, telefonul și computerul dvs., printre altele, deconectandu-vă după ce ați folosit un computer partajat, alegând o parolă robustă pe care nimeni altcineva nu o cunoaște sau o poate ghici cu ușurință și păstrându-vă autentificarea. si parola privata. SUPRADESK nu este responsabil pentru utilizarea neautorizată a informațiilor dvs. sau pentru orice parole pierdute, furate, compromise sau pentru orice activitate din Contul dvs. prin intermediul unei activități neautorizate cu parole.
E. Dezvăluire
Putem partaja informațiile pe care le colectăm despre dumneavoastră, inclusiv informațiile dumneavoastră personale, după cum urmează:
1. DIVULGAREA INFORMAȚIILOR PENTRU A PROTEJA PE NOI ȘI PE ALȚI
Putem dezvălui informațiile dumneavoastră, inclusiv informațiile personale dacă: (i) SUPRADESK consideră în mod rezonabil că dezvăluirea este necesară pentru a se conforma unui proces legal (cum ar fi o hotărâre judecătorească, mandat de percheziție etc.) sau alte cerințe legale ale oricărei autorități guvernamentale; (ii) dezvăluirea ar putea atenua răspunderea noastră într-un proces actual sau potențial, (iii) necesar în mod rezonabil pentru a aplica această Politică de confidențialitate, Termenii noștri de utilizare etc. (iv) dezvăluirea are scopul de a ajuta la investigarea sau prevenirea tranzacțiilor neautorizate sau a altor activități ilegale , sau (v) necesare sau adecvate pentru a ne proteja drepturile sau proprietatea, sau drepturile sau proprietatea oricărei persoane sau entități.
2. DIVULGAREA INFORMAȚIILOR TERȚILOR FURNIZORI DE SERVICII ȘI PARTENERILOR DE AFACERI
Putem contracta cu diverse terțe părți pentru furnizarea și întreținerea site-ului web, a serviciilor și a operațiunilor noastre de afaceri, iar SUPRADESK poate avea nevoie să partajeze informațiile dvs. personale și datele generate de cookie-uri și informații agregate (colectiv, „informații”) cu acești furnizori și agentii de servicii. De exemplu, putem furniza informațiile dvs. unei companii de procesare a cardurilor de credit pentru a vă procesa plata. Furnizorii și agențiile de servicii nu vor primi niciun drept de a utiliza informațiile dvs. personale în afară de ceea ce este necesar pentru a-și îndeplini obligațiile de a vă furniza Serviciile. Dacă completați un sondaj, este posibil să vă împărtășim informațiile cu furnizorul de sondaj; dacă oferim un sondaj împreună cu o altă entitate, vom dezvălui și rezultatele acelei entități.
3. DIVULGARE CĂTRE TERȚI PĂRȚI NEAFILIAȚI ÎN ÎNTÂMPRE CERERIILE DVS.
Solicitarea dvs. de servicii poate fi partajată cu site-uri web terțe cu care avem o relație contractuală pentru a vă oferi solicitarea cu expunere maximă. Postarea de pe site-ul terță parte va include detaliile solicitării dvs., inclusiv locația dvs. și alte detalii de contact. Totuși, ofertanții interesați vor putea face clic pe cererea dvs. pe un astfel de site terț și vor fi direcționați către site-ul nostru web unde vor avea acces la datele dvs. de contact (parțiale sau complete), la fel ca orice alt furnizor de servicii de pe site-ul nostru. interesat să licitați la cererea dvs.
4.DEZULTAREA CĂTRE ALTI UTILIZATORI A SITE-ULUI NOSTRU
Dacă sunteți un profesionist de servicii, informațiile pe care le postați (altele decât informațiile dvs. de plată) sunt disponibile pentru alți utilizatori ai site-ului nostru web și ai serviciilor noastre. Comentariile pe care utilizatorii le postează pe site-ul nostru web vor fi disponibile și pentru alți vizitatori ai site-ului nostru (vezi discuția noastră despre conținutul generat de utilizatori mai jos). În plus, vom posta rezultatele (în formă agregată) ale sondajelor pe site-ul nostru web. Dacă sunteți consumator, numele și locația, precum și detaliile solicitării dvs., sunt disponibile pentru toți vizitatorii site-ului nostru. De asemenea, profesioniștilor licitatori li se va permite să vadă numele complet, numărul de telefon, adresa de e-mail și locația consumatorului.
5. DIVULGAREA INFORMAȚIILOR CĂTRE OAMENII DE APLICARE A LEGII SAU OFICIALĂRI GUVERNAMENTALI
Vom dezvălui informațiile dvs., inclusiv, fără limitare, numele dvs., orașul, statul, numărul de telefon, adresa de e-mail, istoricul ID-ului utilizatorului, istoricul cotărilor și înregistrării și plângerile de fraudă, autorităților de aplicare a legii sau altor oficiali guvernamentali, dacă ni se cere să facem astfel, prin lege, regulament sau altă autoritate guvernamentală sau în alt mod în cooperare cu o investigație a unei autorități guvernamentale.
6.ÎN TIMPUL SCHIMBĂRII CONTROLULUI SAU A FALITULUI
În cazul în care SUPRADESK suferă o schimbare a controlului, inclusiv, fără a se limita la, o fuziune sau vânzare a tuturor sau în mare parte a activelor SUPRADESK la care se referă acest site web sau altă reorganizare corporativă la care participă SUPRADESK și, prin urmare, este fuzionată sau achiziționată de către o entitate terță parte (un „Succesor”), SUPRADESK își rezervă dreptul de a transfera informațiile pe care le-am colectat de la utilizatorii Site-ului și/sau Serviciilor către un astfel de Succesor.
În plus, în cazul falimentului, reorganizării, procesului judiciar sau cesionării SUPRADESK în beneficiul creditorilor sau în cazul aplicării sau legilor sau principiilor echitabile care afectează în general drepturile creditorilor, este posibil ca SUPRADESK să nu poată controla modul în care informațiile dumneavoastră sunt transferate, utilizate. , sau a tratat și își rezervă dreptul de a transfera informațiile pe care le-am colectat de la utilizatorii Site-ului și/sau Serviciilor către terți neafiliați în acest caz.
7.PROPUNĂ PENTRU DEZVOLVAREA INFORMAȚIILOR
Putem împărtăși informațiile dumneavoastră personale cu alți Utilizatori Înregistrați cărora ne cereți în mod explicit să trimitem informațiile dumneavoastră sau dacă sunteți de acord în mod explicit pentru o astfel de dezvăluire la primirea unui anumit Serviciu. De exemplu, atunci când contractați pentru un anumit Serviciu cu un alt Utilizator Înregistrat, SUPRADESK va trimite respectivului Utilizator Înregistrat o notificare care include informațiile personale pe care le-ați ales pentru a permite SUPRADESK să le dezvăluie utilizatorilor cu care contractați.
F. LINK-URI SITE-URI EXTERNE
Site-ul web poate conține link-uri către alte site-uri web sau resurse asupra cărora SUPRADESK nu are niciun control. Astfel de link-uri nu constituie o aprobare de către SUPRADESK a acestor site-uri web externe. Recunoașteți că SUPRADESK vă furnizează aceste link-uri numai pentru comoditate și, în plus, sunteți de acord că SUPRADESK nu este responsabil pentru conținutul unor astfel de site-uri externe. Nu suntem responsabili pentru protecția și confidențialitatea oricăror informații pe care le furnizați în timp ce vizitați astfel de site-uri web externe și astfel de site-uri nu sunt guvernate de această Politică. Utilizarea de către dvs. a oricărui site web extern este supusă termenilor de utilizare și politicii de confidențialitate aflate pe site-ul web extern.
G. EDIȚIȚI INFORMAȚIA PERSONALĂ
Puteți alege să restricționați colectarea sau utilizarea informațiilor dumneavoastră personale în următoarele moduri:
Puteți să revizuiți, să corectați și să ștergeți informațiile dvs. personale conectându-vă pe site și navigând la pagina de preferințe în „Editați profilul”. Trebuie să vă actualizați prompt informațiile personale dacă se modifică sau sunt inexacte. De obicei, nu vă vom modifica manual informațiile personale, deoarece este foarte dificil să vă verificați identitatea de la distanță. Cu toate acestea, la cererea dvs., vă vom închide Contul și vom elimina informațiile dvs. personale de la vedere cât mai curând posibil, pe baza activității contului dvs. și în conformitate cu legea aplicabilă. Păstrăm informații din Conturile închise pentru a respecta legea, pentru a preveni frauda, pentru a colecta taxele datorate, pentru a rezolva disputele, a remedia problemele, pentru a asista la orice investigație a oricărui Utilizator înregistrat, pentru a aplica Termenii noștri de utilizare și pentru a lua orice alte acțiuni altfel. permise de lege pe care le considerăm necesare, la discreția noastră exclusivă. Trebuie să înțelegeți, totuși, că, odată ce postați public o Cerere, Oferta, Dorință, Feedback sau orice altă informație pe Site, este posibil să nu le puteți modifica sau elimina. Odată ce v-am șters sau eliminat Contul, sunteți de acord că SUPRADESK nu va fi responsabil pentru nicio informație personală care nu a fost inclusă în Contul dvs. șters și/sau eliminat și care rămâne pe site.
H. ALEGERILE PE CARE LE AVEȚI ÎN TIMPUL UTILIZĂRII INFORMAȚIILOR DVS.
Vă putem trimite periodic e-mailuri promoționale sau informaționale. Puteți renunța la astfel de comunicări urmând instrucțiunile de renunțare conținute în e-mail. Vă rugăm să rețineți că poate dura până la 10 zile lucrătoare pentru ca noi să procesăm cererile de renunțare. Dacă renunțați să primiți e-mailuri despre recomandări sau alte informații despre care credem că vă pot interesa, este posibil să vă trimitem în continuare e-mailuri despre Contul dvs. sau despre orice Servicii pe care le-ați solicitat sau primit de la noi.
I. REȚELE AD DE TERȚI PĂRȚI
Participăm la rețele publicitare terțe care pot afișa reclame pe alte site-uri web pe baza vizitelor dumneavoastră pe site-ul nostru, precum și pe alte site-uri web. Acest lucru ne permite nouă și acestor terți să direcționăm reclame prin afișarea de anunțuri pentru produse și servicii de care ați putea fi interesat. Furnizorii terți de rețele publicitare, agenții de publicitate, sponsorii și/sau serviciile de măsurare a traficului pot folosi cookie-uri, JavaScript, semnalizatoare web (inclusiv GIF-uri clare), Flash LSO și alte tehnologii pentru a măsura eficiența reclamelor lor și pentru a personaliza conținutul publicitar pentru dvs. Aceste cookie-uri și alte tehnologii ale terților sunt guvernate de politica de confidențialitate specifică a fiecărei părți terțe și nu de Politica SUPRADESK. Putem furniza acestor agenți de publicitate terți informații despre utilizarea site-ului nostru și a serviciilor noastre, precum și informații agregate sau neidentificabile personal despre vizitatorii site-ului nostru și utilizatorii serviciului nostru.
J. NUMELE DVS. COMPLET ȘI UTILIZAREA INFORMAȚIILOR SUPRADESK
1. NUMELE COMPLET AL DVS
În calitate de utilizator înregistrat al site-ului web, veți selecta un nume complet în timpul procesului de înregistrare. Toate activitățile dvs. de pe site vor fi urmărite până la numele dvs. complet. Anumite alte persoane, inclusiv alți Utilizatori înregistrați cu care ați făcut tranzacții prin intermediul site-ului web, pot vedea o mare parte a activității dumneavoastră pe site. Dacă rezervați un serviciu cu un utilizator înregistrat, anulați un serviciu programat cu un utilizator înregistrat, primiți o ofertă pentru serviciul dvs. postat de la un utilizator înregistrat sau ați postat un serviciu, SUPRADESK vă poate trimite o notificare către dvs. sau utilizatorului înregistrat corespunzător care include numele dvs. complet. Astfel, dacă asociați numele dvs. real cu numele dvs. complet, persoanele cărora le-ați dezvăluit numele dvs. pot fi capabile să identifice personal activitățile dvs. de pe site.
2.UTILIZAREA INFORMAȚIILOR DE LA SUPRADESK
Site-ul web vă facilitează partajarea informațiilor personale cu alții pentru a negocia, furniza și utiliza Serviciile. Dacă sunteți de acord să contractați un serviciu cu un alt Utilizator Înregistrat, poate fi necesar să dezvăluiți numele, e-mailul, numărul de telefon sau adresa personală acelei persoane, astfel încât serviciul să poată fi efectuat. Vă rugăm să respectați intimitatea celorlalți. Sunteți de acord să utilizați informațiile altor utilizatori numai în următoarele scopuri: (a) scopuri legate de tranzacții SUPRADESK; și (b) utilizarea Serviciilor oferite prin intermediul site-ului web.
3. PROTEJAȚI-VĂ CONTUL
Parola dvs. este cheia contului dvs. Când vă creați parola, ar trebui să utilizați numere unice, litere, caractere speciale și combinații ale acestora. În plus, NU dezvăluiți nimănui parola dvs. Dacă partajați parola sau informațiile dvs. personale altora, sunteți singurul responsabil pentru toate acțiunile întreprinse prin intermediul Contului dumneavoastră. Dacă pierdeți controlul parolei, este posibil să pierdeți controlul substanțial asupra informațiilor dvs. personale și să fiți supus unor acțiuni obligatorii din punct de vedere juridic luate în numele dvs. Astfel, DACĂ PAROLA A FOST COMPROMISĂ DIN ORICE MOT, TREBUIE SĂ NOTIFICAȚI Imediat SUPRADESK PENTRU A SCHIMBA PAROLA.
K. CONȚINUT GENERAT DE UTILIZATORI
Vă invităm să postați conținut pe site-ul nostru web, inclusiv comentariile, feedback-ul, imaginile și orice alte informații pe care doriți să fie disponibile pe site-ul nostru. Dacă postați conținut pe site-ul nostru web, toate informațiile pe care le postați vor fi disponibile pentru toți vizitatorii site-ului nostru. Dacă postați propriul conținut pe site-ul sau serviciile noastre, postarea dvs. poate deveni publică, iar SUPRADESK nu poate împiedica utilizarea acestor informații într-un mod care ar putea încălca această politică, legea sau confidențialitatea dumneavoastră personală.
L. ACTUALIZARI ALE POLITICII DE CONFIDENTIALITATE
ACEASTĂ POLITICĂ ESTE ACTUALĂ DE LA DATA INTRĂRII ÎN VIGOARE PRESTATĂ MAI SUS. SUPRADESK POATE, ÎN UNICA SĂ ȘI ABSOLUTĂ DISCREȚIE, SĂ SCHIMBA DIN Cînd în CAND ACEASTĂ POLITICĂ PRIN ACTUALIZAREA ACESTUI DOCUMENT. SUPRADESK VA POSTEA POLITICA SA ACTUALIZATĂ PE SITE-UL DE PE ACEASTA PAGINA. SUPRADESK VA ÎNCURAJĂ SĂ REVEZIȚI ACEASTĂ POLITICĂ ÎN CAZUL ORICE MODIFICĂRI. UTILIZAREA CONTINUĂ A ACESTUI SITE WEB ȘI/SAU FURNIZAREA CONTINUĂ A INFORMAȚIILOR PERSONALE CĂTRE NOI VA FIE SUPUSĂ TERMENILOR POLITICII ACTUALE LA ATU.
©2024 SUPRADESK Toate drepturile rezervate